Ось до нас прийшла зима - білосніжна, чарівна... Зимові явища та розваги, як люди зустрічають зиму, як готуються до зимівлі тварини, які птахи зимують в нашій місцевості та як люди їм допомагають - всі ці та інші знання здобудуть діти нашого закладу протягом грудня

«Весела мандрівка з Колобком»

 

тематичне музичне заняття для дітей молодшої групи (4 р.ж.)

МЕТА:

-         розвивати в дітей музичний слух, вміння ритмічно рухатися під музику;

увагу, пам'ять, зв’язне мовлення;

-         виховувати в дітей естетичний смак, любов до музики та довкілля.

 

ЗАВДАННЯ:

-         закріпити з дітьми вміння розрізняти звучання музичних інструментів – бубна, дзвіночка, брязкалець, барабана;

-         закріпити в дітей вміння розрізняти музичні регістри – низький та високий;

-         удосконалити в дітей музично-ритмічні та танцювальні рухи – біг дрібним легким кроком, ходьба з почерговим підніманням ніг, згинаючи у колінах, кружляння.

 

МАТЕРІАЛИ:

-         іграшковий Колобок;

-         лялька-рукавичка Лисичка;

-         паперові фігурки із зображенням лісових звірят: лисичка, зайчик, ведмідь, вовк;

-         ширма (мала і велика);

-         мішечок із музичними інструментами – бубном, брязкальцями, барабаном, дзвіночком;

-         корзинка з брязкальцями;

-         гра «Чарівна дзиґа»

-         дерева.

Хід заняття:

Під веселу музику діти на носочках забігають до зали і стають півколом

Музичний керівник. Доброго ранку, діти! Я дуже рада вас бачити! Який у вас сьогодні настрій? (Відповіді дітей) Дітки, до нас сьогодні у садочок завітали гості, давайте ми їм усміхнемось та привітаємося.

Музичне вітання «Добрий день»

Музичний керівник. Малята, сьогодні я пропоную вам відправитися до казкового музичного лісу. А чому він називається «музичний», ми спробуємо відгадати. Але, для того, щоб ми не заблукали, нам потрібен супутник, який добре знає дорогу. Малята, давайте відгадаємо, хто це: «Він і від бабусі втік, і від дідуся…»(Колобок)Так, вірно, дітки, це Колобок.

Вихователь бере у руки іграшкового Колобка

Музичний керівник. Колобок, допоможи нам, будь-ласка, у нашій мандрівці.

Вихователь. Здається, Колобок хоче нам щось сказати…

Вихователь притуляє Колобка до вуха і вдає, що слухає

Вихователь. Дітки, Колобок каже, що він з радістю нам допоможе. Але спочатку він хоче з вами познайомитись. Пропоную кожному по черзі назвати своє ім’я.

Гра «Проспівай своє імя»

Музичний керівник. Ну що, відправляємось!

Діти виконують вправу «Швидко-повільно»

Під повільну музику діти крокують, почергово піднімаючи ноги, зігнуті у колінах; під швидку музику діти біжать дрібним легким кроком.

Музичний керівник. Дітки, подивіться, ось ми і опинилися в нашому казковому лісі. Давайте пригадаємо, кого зустрів Колобок у своїй мандрівці, а в цьому нам допоможе музика.

Музично-дидактична гра «Кого зустрів Колобок»

На планшеті зображення Колобка; стіл, на якому лежать паперові фігурки із зображенням лісових звірят: лисиці, зайчика, вовка та ведмедя.

Музичний керівник по черзі грає музичні твори, діти вибирають відповідні фігурки і прикріплюють на планшеті.

Музичний керівник. Молодці, дітки, правильно виконали завдання. Ой, а де ж подівся наш Колобок?

За ширмою з’являється лисиця, яка вже встигла вкрасти Колобка

Лисиця (хитро). Добрий день, малята!

Музичний керівник. Добрий день, Лисичко! Так це ти вкрала нашого Колобка!

Лисиця. Так, це я, адже він такий рум’яненький, смачненький.

Музичний керівник. Поверни його негайно!

Лисиця. Не так швидко. У мене є для вас завдання. Я нещодавно ходила на полювання і знайшла цікавий мішечок. Він виявився геть незвичним – а насправді музичним, тому що в ньому я знайшла музичні інструменти. Тільки ось як вони називаються, я не знаю. Допоможіть мені і я відпущу вашого Колобка.

Музичний керівник. Малята, давайте відгадаємо, що це за інструменти і повернемо Колобка.

Музично-дидактична гра «Вгадай, на чому граю»

За ширмою Лисичка грає по черзі на музичних інструментах – бубні, дзвіночку, брязкальцях, барабані, а діти вгадують інструменти за звучанням і називають їх.

Лисиця. Ну, добре, забирайте свого Колобка.(Повертає вихователю Колобка і ховається за ширмою).

Музичний керівник. Дітки, Колобок так зрадів поверненню, що захотів з вами потанцювати.

Вихователь бере корзину з брязкальцями і роздає їх дітям

Танок з брязкальцями

Музичний керівник. Гарний таночок, Колобок мабуть трішки заморився. Пропоную сісти на стільчики та пограти у гру, яка називається «Чарівна дзиґа».

Музично-дидактична гра «Чарівна дзиґа»

На планшеті розташовуються ілюстрації до творів, які знайомі дітям (спів); в центрі планшета стрілка, що обертається.

У запису або на фортепіано виконується знайомий дітям твір. Викликана дитина вказує стрілкою на відповідну ілюстрацію.(Остання пісня «Дружби добрий знак»)

Пісня «Дружби добрий знак»

Музичний керівник. Ви всі були дуже уважними і чудово грали. Гадаю, Колобок наш відпочив і вже може далі  з нами грати.

Але, на жаль, заняття підійшло до кінця.Діти, вам сподобалась подорож?(Відповіді дітей) Як ви вважаєте, чому цей казковий ліс називався музичним?Кого ми зустріли у лісі?(Лисицю)Що у неї було в мішечку?(Музичні інструменти)

Ми слухали музику?Пісню співали?(Так!) Так ось чому ліс був музичний.

Діти, ви так чудово всі грали, співали й танцювали, що Колобок не хоче з вами розлучатися. Пропоную запросити його до групи, і там разом із ним ще пограти! Ви згодні?(Відповіді дітей). Давайте скажемо нашим гостям: «До побачення!».

Діти співають: «До побачення!»

 Друк  E-mail

Яндекс.Метрика