Шановні батьки! В розпалі літо. Час оздоровлення, веселих розваг, ігор з водою тощо. Попіклуйтесь про безпеку вашої дитини влітку. Ознайомтесь з порадами, які ми підготували для вас на сторінці "Для вас, батьки"

Практичне заняття ІКТ

Практичне заняття

 

«Пошук необхідної інформації у всесвітній мережі»

 

(творча майстерня «Моделювання інформаційно-освітнього простору в дошкільному навчальному закладі»)

 

Мета:

- Підвищення педагогічної компетентності вихователів з питання формування освітнього простору засобами інформаційно-комунікативних технологій.

- Формувати вміння створювати практичні матеріали для роботи з дітьми за умови використання Всесвітньої мережі Internet

- Сприяти зростанню майстерності педагогів.

 

Матеріал:

Ноутбуки для кожного учасника, Wi-Fi роутер, картки із завданнями та алгоритмами.

 

І. Вступ

Сучасний світ вельми складно уявити без цифрової техніки і електроніки, наукових досягнень і космічних подорожей, неймовірних відкриттів і сміливих, оригінальних рішень щоденних завдань. І, звичайно ж, складно уявити собі сучасність без комп’ютерних технологій та інтернету, коли доступ у «всесвітню павутину» є майже в кожному будинку, а діти, починаючи з найменшого віку, відмінно розбираються в основах обчислювальної техніки, знають, що таке браузер і навіщо він потрібний.

Сьогодні ми продовжуємо роботу творчої майстерні «Моделювання інформаційно-освітнього простору в дошкільному навчальному закладі».  Тож розпочнемо практичне заняття тема якого «Пошук необхідної інформації  у всесвітній мережі».

 

ІІ. Бліц-опитування.

На попередньому занятті ми розглядали питання користування всесвітньою мережею  Internet: види пошукових систем, пошук інформації та її збереження., робота з інформацією, запобіжні засоби – антивірусні програми. На разі пригадаємо основні поняття зв’язані з цією темою – проведемо коротеньке бліц-опитування. Хто знає відповідь на запитання  піднімає руку.

 

1.       Що таке Internet? 

Це всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж.

2.       Що таке модем?

Це пристрій, що використовується в системах зв’язку з інформаційним сигналом Internet-ресурсу.

3.       Що таке WiFi-роутер?

Цей пристрій, що дозволяє користуватися всією інформацією, що розповсюджується від модема, рівномірно розміщуватися по всім комп’ютерам мережі.

           4.     Що таке браузер?

Браузер – це програма, що дозволяє відображати сторінки мережі інтернет на екрані комп’ютера, передавати і отримувати дані з «всесвітньої павутини».

          5.     Що таке сайт?

Сайт – це система електронних документів однієї особи або організації у всесвітній під певною адресою.

 

ІІІ. Види браузерів.

 

Надалі поговоримо про різновиди браузерів.

Багато в чому браузери відрізняються своїм зовнішнім виглядом і додатковим набором опцій і розширень, а тому кожен користувач підбирає під себе, з якою моделлю йому буде найбільш комфортно працювати в інтернеті. Кожен з вас уже визначився зі зручним для себе браузером, а для цього скористувався хоч раз іншими видами. Зараз ми пригадаємо, які є браузери та виконаємо завдання картки. Необхідно з’єднати значок браузера з його назвою.

Додаток 1.

 

ІV. Покрокові інструкції

 

Про місце де знайти інформацію ми вже знаємо, залишилося її зберегти. Картинку та інформацію ми зберігаємо за певною послідовністю дій. А за якою зараз з’ясуємо. Для початку оберіть свій колір (карточки двох кольорів). За кольором ділимось на дві команди та складаємо з карток послідовність дій.

Додаток 2.

 

V. Практична робота.

 

Переходимо до практичної частини заняття.

Кожен з вас отримає своє завдання, обравши картку. Потім вам буде дано 10 хвилин для виконання.

Загальне завдання – виготовлення практичних матеріалів для роботи з дітьми.

Картка 1. Парні картинки за темою «Тварини»

Картка 2. Картка-схема «Що необхідно для гри в баскетбол»

Картка 3. Схема для гри «Музичний годинник»

Картка 4. Картки для гри «Пісня – танець – марш»

Картка 5. Асоціативна карта «Свійські тварини»

Картка 6. Роздатковий матеріал за темою «Тварини»

Картка 7. Дидактичне завдання «Хто чим харчується»

Картка 8. Схема для викладання з логічних блоків Дьєнеша «Будка»

Картка 9. Дидактичне завдання «Порахуй скільки їжачків та білочок у лісі»

 

VІ. Доповідь «Ми робимо це так».  

Додаток 3.

Презентація виготовлених матеріалів.

VІІ. Підсумок.

Я маю надію, що наше заняття дасть свої плоди і ви частіше будете звертатись до комп’ютерних технологій, використовуватимете інтернет для виготовлення різних матеріалів для своєї роботи.

 Друк  E-mail

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Яндекс.Метрика