Шановні батьки! На жаль, ми вимушені працювати в умовах карантину. Сьогодні діти - наші вихованці знаходяться вдома. Як організувати спільне дозвілля, чим зайняти дітей, як забезпечити їх повноцінний розвиток вдома - ці та інші поради ви зможете знайти у рубриці "Для вас, батьки". Заходьте на сторінку та користуйтесь.

Ділова гра Зустріч у педагогічному інтерактивному кафе «Дошкільник»

Мета: надати методичну допомогу молодим педагогам щодо їх професійного розвитку та професійної компетентності; забезпечити методичну підтримку

Обладнання: табличка «Педагогічне інтерактивне кафе «Дошкільник»», зображення великого стакана та ягід, фруктів, зображення салатів, каструля іграшкова, смужки білого паперу, листочки з кулінарної книги, Книга відгуків і пропозицій.

Хід ділової гри

 

І. Вступна частина.

Вихователь-методист

Шановні педагоги! Ми раді вітати вас у педагогічному інтерактивному кафе «Дошкільник». Сьогодні ви ознайомитеся із секретами «педагогічної кухні». Щоденна копітка робота на нашій «педагогічної кухні» потребує максимальних зусиль, душевних сил, терпіння, любові. Кухня — особливе місце, що притягує щедрістю, гостинністю, теплом господині. Адже на великій кухні збирають родичів та знайомих, приймають гостей, пригощають смаколиками. Ми ж запросили майстрів «педагогічної кухні».

Сьогодні в меню кафе:

̵            страва від шефа;

̵            коктейль «Вправний педагог»;

̵            салат «Ефективне сучасне заняття»;

̵            педагогічна локшина «Інновації»;

̵            рецепти запобігання невдачам;

̵            торт «Педагогічний шедевр»;

̵            кава по-освітянськи.

Тож, попрацюймо на «педагогічній кухні», щоб не лише вхопити на ходу щось «смачненьке» - готовий конспект або сценарій, а навчитися тонкощів, набути справжньої педагогічної майстерності.

Якщо ти щось сховав – ти його втратив, якщо чимось поділився – збагатився. Про це свідчить притча.

Нескінченний хліб

Жила-була бабуся. Була вона така бідна, що часом їй навіть не було з чого хліба спекти. І була в неї сусідка, яка бідністю їй дорікала. Якось помітила сусідка, що як тільки вона хліб пече, у бабусі теж із труби дим іде.

  Невже ця жебрачка збагатилася? — здивувалася сусідка. — Треба перевірити.

Заходить до бабусі й бачить, що та коровай із печі виймає. Пригостила бабуся сусідку свіжим хлібом. Дивується сусідка:

  Звідки в тебе хліб? Нещодавно ти була бідна, а тепер кожний день хліб печеш?

Розповіла бабуся, як втомилася вона, що їй бідністю постійно дорікають. Ось бабуся і придумала:

  Буду Бога про милість просити кожного разу, як головню у піч кладу.

Так і стала вона робити. Положила головню в піч, помолилася. Раптом хтось стукає у віконце. Подивилася — стоїть дідусь-жебрак, хлібця просить. А хліба-то в хаті немає. Віддала бабуся дідусю останню свою картоплину. Той з’їв і знову хліба просить.

  Звідки ж я тобі, старче, хліба візьму? — говорить бабуся.

  А ти з печі дістань, — відповідає дідусь. Заглянула бабуся в піч, а там готовий коровай

лежить. Зойкнула вона, дістала коровай з печі та й стала дідуся годувати. Він з’їв увесь коровай і ще просить.

  Немає в мене більше хліба, — говорить бабуся.

  А ти з печі дістань, — говорить дідусь. Дивиться бабуся, а в печі знову коровай лежить.

Дістає вона коровай, а сама дивується:

  Скільки ще мені Бог хліба буде дарувати?

  А поки з чистим серцем будеш ділитися з усіма голодними, — відповів дідусь.

З того часу й не переводиться в доброї бабусі хліб.

 

ІІ. Основна частина.

1.      Вправа «Страва від шефа»

Вихователь-методист

Педагогами не стають, ними народжуються. Але лише здатності до педагогічної діяльності мало, маємо відповідально та наполегливо працювати. Аби познайомитися ближче, пропонуємо майстрам презентувати страву від шефа.

Кожний педагог називає свою «фірмову страву» і представляє складові — життєве і педагогічне кредо, життєві принципи, правила, цінності, педагогічні заповіді, уподобання тощо

2.      Вправа «Коктейль «Вправний педагог»»

Вихователь-методист

Педагоги завжди творчі та вправні, адже застосовують цікаві рецепти. Часто саме на  кухні, смакуючи певну страву, ми обмінюємося рецептами. Професіонали пропонують свої рецепти коктейлю «Вправний педагог».

Педагоги імітують виготовлення коктейлю, називають його складові – якості сучасного педагога, наявність яких робить його вправним. Для виконання вправи використовують зображення стакана, ягід та фруктів.

3.      Вправа «Салат «Ефективне сучасне заняття»»

Вихователь-методист

Кажуть, що жінка може з нічого зробити капелюшок і салат. Що можуть зробити педагоги? Мало знати, які інгредієнти покласти, треба застосувати професійні секрети. Педагоги не мають готових рецептів, аби пізнати дитину — добирають до кожної особливі «ключики». А ось рецепти ефективних сучасних занять існують. Запрошую всіх до приготування салату «Ефективне сучасне заняття».

Педагоги працюють на зображеннях салатів та кожен окремо презентує  свій «салат».

4.      Вправа «̵Педагогічна локшина «Інновації»»

Вихователь-методист

У меню кафе є методична локшина. Щоб досягнути вершин майстерності віртуози «педагогічної кухні», намагаються постійно зростати, упроваджувати освітні інновації. Просимо наших професіоналів презентувати страву.

На столі стоїть каструля, її необхідно наповнити локшиною - листочками паперу з назвами інновацій, які використовують педагоги в освітньому процесі. Презентує кожен свою «локшину»

 

5.      Вправа «̵Рецепти запобігання невдачам»

Вихователь-методист

Освітній процес можна порівняти з насиченням духовною їжею. Кожний досвідчений працівник «педагогічної кухні» знає, які страви люблять клієнти. Тож розкажіть, що треба робити, щоб запобігти професійним невдачам.

Педагоги заповнюють листочки з кулінарної книги та розповідають, що не люблять діти в освітньому процесі, та дають назву страві.  Наприклад: вінегрет «Коротка прогулянка», кисіль «Нудне заняття», аджика «Сувора вихователька» тощо.

 

6.      Вправа «̵Торт «Педагогічний шедевр»»

Вихователь-методист

І ось настав час того, що так люблять усі, — десерту.

Педагоги разом на листку створюють модель торта зі шматочків — називають складові сучасного освітнього процесу, пояснюють, як їх впровадження сприяє ефективному розвитку дитини. Презентують свій торт

 

7.      Вправа «̵Кава по-освітянськи»

Вихователь-методист

Існує безліч рецептів кави: еспресо, американо, глясе, капучино... Чи є у наших майстрів свої рецепти «Кави по-освітянськи»?

Педагоги, називають складники своєї професійної та особистісної зрілості, дають поради, розповідають, які особисті якості, педагогічні ідеали, професійні прагнення сприяють успіху в педагогічній діяльності.

 

ІІІ. Заключна частина.

Вихователь-методист

Добігає кінця наша зустріч у кафе. Ми посмакувати, дізналися цікавого. У багатьох кафе є Книга відгуків і пропозицій. Пропонуємо відвідувачам педагогічного кафе «Дошкільник» також заповнити їх.

Виступи колег з відгуками,

побажаннями.

 Друк  E-mail

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Яндекс.Метрика