Шановні батьки! На жаль, ми вимушені працювати в умовах карантину. Сьогодні діти - наші вихованці знаходяться вдома. Як організувати спільне дозвілля, чим зайняти дітей, як забезпечити їх повноцінний розвиток вдома - ці та інші поради ви зможете знайти у рубриці "Для вас, батьки". Заходьте на сторінку та користуйтесь.

Професійний батл «Планування освітньої роботи: ми робимо це так»

Мета: систематизувати знання педагогів ДНЗ про види та форми планування освітньої роботи, підтримувати атмосферу зацікавленості, пошуку творчих рішень та використання освітніх технологій (мнемотехніка), стимулювати розвиток потреби в реалізації творчого потенціалу та обміну досвідом.

Матеріали: мультимедійне обладнання та презентація, два столи зі стільцями, таблички з назвами програм «Я у Світі» та «Впевнений старт», фліпчарт, ватмани, маркери

 

 

Хід батлу.

І.Вступна частина.

Слайд 1

Вихователь-методист. Я рада вас вітати знову всіх разом. Пропоную вам стати в коло та поглянути одна на одну. Половина робочого дня вже позаду, хтось втомився, хтось прийшов з новими силами та ідеями, а хтось думає про те, як організувати роботу з дітьми в другу половину дня. У кожного з нас різні думки, різний настрій. Давайте спробуємо створити гарний настрій у нашому колективі та зарядитися позитивними емоціями.

1. Вправа «Яскраві побажання»

Вихователь-методист пропонує кожному учаснику за допомогою прийому «Аналогій» /мнемотехніка/ за асоціативними малюнками створити побажання для педагогів, які беруть участь у батлі.

Слайд 2

 

Вихователь-методист. Добре налаштувалися? Бо сьогодні на вас чекає «професійний батл». Що це? Професійний батл - це змагання двох команд, які почергово доводять свою професійність. Отже нам потрібно визначитися з тим, які будуть команди та їх склад. Але для початку я пропоную вам послухати одну дивну історію та замислитись над тим, про що саме насправді вона.

Слайд 3

2. Завдання «Дивна історія» /об’єднання у команди/

 

Це розповідь про чотирьох осіб, які називались Усі, Хтось, Кожний і Ніхто. Треба було виконати якесь важливе завдання і Усі були впевнені, що Хтось це зробить. Кожен міг це зробити, але Ніхто не зробив.

Хтось розгнівався, тому що це було завдання Кожного. Усі вважали, що Кожний може виконати це, та Ніхто не зрозумів, що Усі цього не зроблять. Закінчилося тим, що Усі обвинувачували Когось, коли Ніхто не виконав того, що Кожний міг зробити сам.

 

Вихователь-методист. Про що ця дивна історія?

Вихователі висловлюють власну думку

Вихователь-методист. На мою думку ця історія про те, що кожен з нас має виконувати свою частинку роботи сам, не перекладаючи на іншого свої обов’язки, але й не повинен тягнути всю роботу сам. Всі повинні працювати в команді, злагоджено для того, щоб мати високі досягнення у роботі та мати гарний результат.

 

Слайд 4

Я пропоную вам зараз об’єднатися у дві команди для початку роботи. Як ви бачите на столиках є таблички з назвами освітніх програм. Я пропоную вам обрати ту програму, яка для вас є ближчою, за якою ви працюєте.

Вихователі об’єднуються за столами у дві команди.

 

ІІ. Основна частина.

 

1. Завдання «Основні поняття»

Вихователь-методист. Тема нашого професійного батлу «Планування освітньої роботи». Для цього нам необхідно підготуватися та налаштуватися. Головне пригадати основні поняття з цієї теми. А допоможуть нам мнемо колажі.

Вихователь-методист пропонує звернути увагу на колаж та сказати визначення певного поняття. Команди розказують визначення по-черзі.

Слайди 5-10

- Планування - це єдиний, нерозривний процес, усі складові якого взаємопов'язані за змістом

- Інтелектуальна карта - інструмент, який дає змогу відобразити інтегрований зміст освіти.

- Освітня лінія - розділ БК чи Програми певного спрямування

- Блочно-тематичне планування - це модель планування, яка сприяє цілісному сприйманню теми через занурення у неї.

- Освітній процес - динамічна взаємодія педагога та дітей, спрямована на їх розвиток.

- Дитяча діяльність — процес активної взаємодії з навколишнім середовищем, під час якого дитина  розвивається.

 

2. Завдання «Види планування»

Вихователь-методист. Як ми знаємо плани бувають різні, а які саме я хочу щоб ви розказали. Що ми краще сприйняли та запам'ятали пропоную вам скласти колаж із запропонованих картинок

Вихователь-методист пропонує командам за допомогою скласти колаж на окремому ватмані.

Слайд 11

Вихователь-методист. А доки команди готуються я пропоную вам теж потренуватися. Я пропоную вам дібрати асоціації, пов’язані з плануванням до підібраних мною картинок.

Гості добирають асоціації.

Вихователь-методист. А зараз прошу команди презентувати свої колажі.

Слайд 12

Команди по-черзі презентують своїх колажі.

 

3. Завдання «Алгоритм складання плану»

Вихователь-методист. Щоб скласти гарний план необхідно врахувати всі фактори. І щоб нічого не забути треба керуватися певним алгоритмом. Я впевнена у тому, що у кожного з вас цей алгоритм тримається у вашій пам’яті. Я пропоную зараз поділитися ним. А щоб краще він нам запам’ятався замалюємо його піктограмами.

Вихователь-методист пропонує командам за допомогою піктограм замалювати алгоритми на окремому ватмані. Доки команди працюють вихователь-методист з глядачами вивчає віршик за мнемотехнікою Команди по-черзі презентують алгоритми.

Слайд 13

 

4. Завдання «Плануємо освітню діяльність»

Вихователь-методист. Ми обговорили з вами різні фактори, які необхідно враховувати при складанні плану. А зараз ми підходимо до основного завдання нашого батлу. Необхідно скласти планування  за однією з обраних тем. Але кожна команда буде мати свою тему. Види планування теж будуть різними: команда «Я у Світі» буде складати план у вигляді таблиці, а команда «Впевнений старт»  - у вигляді інтелектуальної карти. А під час презентації визначимо чиє планування зручніше та актуальніше. 

Вихователь-методист пропонує командам викласти зміст плану на ватмані, звертає увагу на виставку методичних матеріалів.

Слайд 14

 

5. Вправа «Календар»

Вихователь-методист. Доки команди працюють ми теж попрацюємо. Для складання плану дуже важливо знати на який день припадає число місяця. Сьогодні я вам пропоную вивчити календар на 2020 рік. На допомогу як завжди прийде мнемотехніка.   

Вихователь-методист пропонує глядачам розглянути мнемо календар та проводить роботу за методикою.

Слайд 15-17

Команди по-черзі презентують своє планування .

 

ІІІ. Заключна частина.

На завершення батлу нам необхідно визначити переможця. В переважній більшості батлів визначають переможця глядачі. Ми не будемо зраджувати цій традиції. Я попрошу вас, глядачі, оплесками  визначити переможця.

Команда «Я у Світі» /оплески/

Команда «Впевнений старт» /оплески/

Слайд 15

 

Я вітаю всіх учасників із закінченням батлу. Ви показали, що справжні професіонали.

Дякую за увагу!

Слайд 16

 Друк  E-mail

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Яндекс.Метрика