Шановні батьки! В розпалі літо. Час оздоровлення, веселих розваг, ігор з водою тощо. Попіклуйтесь про безпеку вашої дитини влітку. Ознайомтесь з порадами, які ми підготували для вас на сторінці "Для вас, батьки"

Майстер-клас «Запам’ятовуємо правила здорового життя»

Мета: ознайомити педагогічних працівників з можливостями використання прийомів мнемотехніки під час формування здоров'язбережуючої компетентності дошкільників, сприяти розвитку професійних якостей педагогів.

Матеріали: планшети з папером, маркери, колаж-піктограма «Що робити щоб не хворіти», папірці для жеребкування.

 

Хід майстер-класу.

І. Вступне слово

Ведуча. Шановні колеги!

В народі кажуть: "Людина коваль свого щастя, а отже коваль свого здоров'я". Батьків і педагогів сьогодні надзвичайно турбує питання, допомогти малюкам бути здоровими, сильними, витривалими, адже, на жаль, рівень дитячої захворюваності в нашій країні дедалі зростає. Головне завдання дорослих полягає в тому, щоб сформувати у малюків свідоме ставлення до власного здоров'я. Сьогодні я пропоную вам прийняти участь у майстер-класі, який спрямований на пошук оптимальних прийомів формування знань про здоровий спосіб життя у дошкільнят, через використання прийомів мнемотехніки.

 

ІІ. Майстер-клас.

            Насамперед дітям необхідно з'ясувати, що шкодить їхньому здоров'ю та виокремити те, що сприяє його покращенню. Таким чином матимемо правила доцільної поведінки. А щоб діти не забули та мали міцні знання допоможуть прийоми мнемотехніки.  

 

Гра «Намалюй та розкажи»

В мнемотехніці – науці, яка спрямована на ефективне засвоєння, запам’ятовування та відтворення інформації, є багато різних прийомів щодо запам’ятання текстів. Один з них ми зараз розглянемо. Він називається – прийом «Піктограм».

Зверніть увагу на цей малюнок (колаж-піктограма «Що робити щоб не хворіти»). За допомогою піктограм зашифровано правила доцільної поведінки щоб бути здоровим. Подивіться, будь ласка, та спробуйте здогадатися, які саме правила зашифровано.

А зараз ви спробуєте самі створити малюнок-піктограму за заданою темою. Давайте об’єднаємось у міні-команди /3-4 команди за кількістю учасників/.

 Ведуча роздає планшети із аркушами паперу, маркери та пропонує витягнути жереб з назвою колажу-піктограми, який треба створити.

Учасники  виконують завдання та демонструють по-черзі всім.

 

ІІІ. Підсумок.

Маю надію, що те завдання, яке ви виконували, допоможе вам у формуванні здоров’язбережувальної компетентності дітей, а використані прийоми мнемотехніки стануть чарівною паличкою, яка допомагатиме на лише запам’ятати, а й відтворювати необхідну інформацію без особливих зусиль.

 

 Друк  E-mail

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Яндекс.Метрика