Літо - час відпочинку та оздоровлення дітей. У нашому садочку дітям пропонують не лише загартуватися, а й спостерігати та пізнавати світ, розвиватися фізично та естетично, цікаво проводити дозвілля

Ігри В.Воскобовича

«Чудо-соти»

 

Розвиваюча гра «Чудо-соти» створена для розвитку конструктивних здібностей у дітей віком від 4 до 8 років.

Конструктор Вячеслава Вадимовича Воскобовича «Чудо-соти» - це незвичайний конструктор, тому що в ньому закладені безмежні можливості для творчості і розвитку. Він складається з 5 шестикутників – сот, різного кольору, 4 з яких поділені на частини, з яких можна створювати різні образи, це можуть бути: люди, транспорт, море, букви, цифри, звірі, птахи, метелики, квіти, лампи, посуд, побутові речі.

Конструювання — це діяльність, що має моделюючий характер. Засоби гри дають змогу дитині моделювати навколишній простір в самих істотних рисах і відносинах. Така специфічна спрямованість своєрідно впливає на психічний розвиток дітей дошкільного віку.

Насамперед, конструювання сприяє розвитку у дитини образного й елементів наочно-схематичного мислення, формування у неї уявлень про цілісні образи предметів навколишнього світу. Адже під час створення конструкції, тобто моделі певного реального об’єкта, якість його сприйняття у дитини значно підвищується.

Гра «Чудо-соти» містить спеціальні завдання, спрямовані на            формування у дітей уявлень про будову тіла тварин, людей, різного за призначенням  транспорту тощо, а також на встановлення стійких зв’язків уявлень дитини з реальними об’єктами і їх пласкими зображеннями, схемами.

Гра містить роботу з сенсорного розвитку - ігрові вправи, що сприяють формуванню уявлень про форму, колір, величину, просторове розміщення предметів.

Просто граючись, діти не лише отримують нові знання, але і створюють цікаві нові об’єкти для себе та друзів. Ця діяльність не лише захоплює, а й приносить велику користь.

 

Працюючи з цією грою, Міщенко Р.О., вихователем закладу, було розроблено перспективу її використання в роботі з дітьми.

Приводимо приклад такого планування.

ВЕРЕСЕНЬ

«Дім,  в якому ми живем»

 

1.

 

 

 

 

 

«Я прийшов в цей гарний дім, про мене піклуються у нім» 

Знайомство з новою грою.

 

Формувати вміння  правильно розміщувати деталі в сотах.

Розвивати сенсорні здібності: сприйняття кольору, форми, величини.

Виховувати ініціативність та самостійність.

 

2.

 

 

 

«Іграшками граюся, про довкілля дізнаюся»

Розкладуємо за кольором.

Іграшки:  лялька, машинка,

робот, риба.

 

 

Закріпити вміння  правильно розміщувати деталі в сотах.

Формувати вміння  правильно конструювати предметні форми за конструктивними схемами реального розміру способом накладання.

Розвивати окомір, дрібну моторику рук.

Виховувати самостійність.

3.

 

 

 

 

 

«Від маленької дитини,  до великої родини»

 

Знаходимо однакові частини сот.

Людина, лялька

Розвивати вміння  правильно конструювати предметні форми за конструктивними схемами реального розміру способом накладання.

Розвивати окомір, дрібну моторику рук.

Виховувати самостійність.

4.

 

 

«Великі історії для маленьких дітей» 

Людина

Цифра 1

Вчити конструювати предметні форми за конструктивними схемами зменшеного розміру (поряд зі схемою).

Ознайомити з цифрою 1, вчити викладати її за допомогою конструктору.

Розвивати дрібну моторику і координацію «око-рука».

Виховувати цікавість та активність.

 

 

 Друк  E-mail

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Яндекс.Метрика