Ой, весела в нас зима... Знову пдають сніжинки на дерева та будинки... Про зимові явища та зміни у природі дізнаються діти у нашому закладі протягом зими. Як завжди навчання дітей буде супроводжуватися веселими зимовими розвагами: катанням на санках та лижах, ліпленням зі снігу, іграми у сніжки тощо.

Інновації у дії

На сучасному етапі все очевиднішим стає те, що традиційна освіта, орієнтована на передавання знань, умінь і навичок, не встигає за темпами їх нарощування.  Очевидним стає пошук нових інноваційних шляхів здійснення розвитку дитини дошкільного віку. Інноваційні педагогічні технології  забезпечують умови розвитку особистості, здійснення її права на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку.

В нашому дошкільному закладі широко використовуються декілька інноваційних методик та технологій:

-       Технологія фізичного виховання дітей М.Єфименка

-       Технологія розвитку творчої особистості Г.Альтшуллера. Теорія розвязання винахідницьких завдань

-       Педагогічна спадщина В. Сухомлинського

-      Технологія "Казкові лабіринти гри" В.Воскобовича

-      Освітня технологія «Кольорові палички Кюізенера»

-                    -       Освітня технологія «Логічні блоки Дьєнеша»

- -                 -        Освітня технологія «Вчимося читати» Л.Шелестової

           -       Технологія "Коректурні таблиці»

-         -   Мнемотехніка, ейдетика

Незважаючи на широку палітру інновацій педагоги закладу  дотримуються основного правила:

використання творчих методів та прийомів повинно мати міру, чітку організацію, ретельну підготовку вихователя.

В цьому є успіх здійснення інноваційної діяльності закладу та запорука високої результативності.

Важливо пам'ятати, що не варто перевантажувати заняття різними методами роботи, оскільки це призводить до швидкої втоми.

 Друк  E-mail

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Яндекс.Метрика