Шановні батьки! На жаль, ми вимушені працювати в умовах карантину. Сьогодні діти - наші вихованці знаходяться вдома. Як організувати спільне дозвілля, чим зайняти дітей, як забезпечити їх повноцінний розвиток вдома - ці та інші поради ви зможете знайти у рубриці "Для вас, батьки". Заходьте на сторінку та користуйтесь.

Я себе вести під час карантину?

ПОРАДИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ

З карантином змінилося все: режим дня,  темп праці, інтереси, формат роботи, а ще ти цілий день «супер-мама» чи «супер-тато», і треба навчитися поєднувати роботу і домашні справи.  Адаптація до нових умов пройшла успішно.  Але були труднощі, не без того.

Які я для себе зробила висновки:

ü    кулінарія. Саме мене вона "врятувала" протягом перших тижнів карантину. Спробуйте приготувати те, що ніколи не готували або вагалися. Це дійсно захоплює ( і додає декілька зайвих кг);

ü    режим дня під час карантину новий,  але не дуже віддалений від звичайного життя (щоб після закінчення карантину легше було повернутися до роботи та ритму життя);

ü    читайте книги (якщо ще хтось досі не читає казок діткам перед сном – обов'язково почитайте) і поменше новин, вчиться "фільтрувати" інформацію (краще за всього офіційні сторінки МОЗ);

ü    дистанційна робота - це новизна (хоча і маю досвід навчання дистанційно, але це не те...) Труднощі: відсутність "ЖИВОГО" спілкування. Сучасний світ майорить великою кількістю гаджетів, тому використаймо їх у новій функції. Тепер це не тільки спосіб спілкування чи передача інформації, а й можливість навчатися і працювати;

ü    є вільний час для самовдосконалення (самоосвіта,  розвиток творчих здібностей,  спробувати  себе у новій сфері діяльності і тд.);

ü    займайтесь квітникарством  (якщо у квартирі проживаєте –пересадіть квітки в горщиках,  вирощуйте нові літні квіти);

ü     якщо є поруч діти,  створюйте кожного дня нові завдання, ігри, розваги, враховуючи вік дитини (зараз безліч Інтернет-ресурсів, які допоможуть в цьому);

ü    займайтесь фізичними вправами (цей пункт мав бути після кулінарії) саме зараз потрібно слідкувати за своїм здоров’ям, дотримуватися ЗСЖ, робити ранкову зарядку чи руханку разом з дітками ;

ü    музикотерапія – танцюйте, включайте музику погучніше і танцюйте що є сили. Або прослуховуйте музику за своїми вподобаннями;

ü    відвідайте найбільші музеї світу. Інтернет-ресурси надали таку можливість;

ü    переглядайте кінофільми, особливо кінокомедії, заряджайтесь позитивом і гарним настроєм та даруйте його своїй сімї ;

ü    висипайтесь гарненько (бо карантин закінчиться і будемо багато працювати) слід навчитись чергувати роботу і відпочинок;

ü     створюйте з друзями он-лайн чаювання, зараз так розважаються українські та світові зірки, тому слід створювати з друзями он-лайн вечірки, зустрічі, обговорення у форматі відео-дзвінків;

ü     контролюйте свої емоції  справа це не легка,  але варто спробувати. Саме врівноваженість, спокій, відкритість, щирість, уміння йти на компроміс, демократичний стиль спілкування врятують Ваші стосунки з чоловіком/дружиною, батьками, дітьми; (практикуйте глибоке дихання: просто припиніть робити те, чим ви займалися, заплющте очі і виконайте вправу: повільно вдихніть повітря  через ніс до 5 секунд, затримайте дихання до 2 секунд, а потім повільно видихніть через рот протягом 5 секунд. Повторіть до 10 разів)

ü    прогулянки на свіжому повітрі ніхто не відміняв, але пам’ятайте правила під час карантину;

ü    сімейне дозвілля: малюйте, займайтесь конструюванням, різьбою по дереву, грайте в ігри, переглядайте  сімейні фото та відео, створюйте «колажі мрій чи бажань», складайте казки.

ü     ну і звичайно носіть маску і мийте руки .

 

Любіть себе та своїх дітей!

 Друк  E-mail

Безпека дитини

Перегляньте з дитиною Мультфільм про здоров’я

/перейдіть за цим посиланням/

 

Запитайте дитину про що в ньому розповідалось?

 

Перегляньте разом з дитиною

мультфільм «Мудрі казки. Як перемогти епідемію» /перейдіть за цим посиланням/.

Запитайте у неї, про що розповідалось у мультфільмі, що найголовніше у ньому 

 Друк  E-mail

Завдання на повторення

Тема: «Поринаємо у світ краси …»

 

Розгляньте ілюстрацію та виконайте завдання:

 

Тема: «Про все, що рухається»

Виконайте разом завдання:

 

 

Тема: «Я для себе, я для інших»

 Розгляньте малюнки та обговоріть з дитиною – хто з дітей робить правильно, а хто –ні?

 

Перегляньте мультфільм «Мудрі казки. Образливі слова» /перейдіть за цим посиланням/

Після перегляду запитайте дитину, чи можна вживати образливі слова і як вони впливають на товаришів

 

 Тема: Символи України

Розгляньте малюнок та разом з дитиною завдання:

Назвіть всі символи України, які зображені на малюнку.

 

 

Розгляньте інший малюнок

Що відбувається на картині?

Які музичні інструменти зображено?

Чи можуть буть музичні інструменти симводами країни?

 

Перегляньте разом пізнавальний мультфільм  «Світ чекає на відкриття. Сопілка» /перейдіть за цим посиланням/

 

Тема: Я та мої права

Виконайте разом з дитиною завдання:

 

 

 

Тема: Великдень

Квест «Шукаємо Великодні яєчка»

Розкажіть дитині, що Великодній кролик, за легендою, любить ховати крашанки. Ось і сьогодні він заховав всі крашанки, а дитина повиння їх знайти.

Доречно перед цією розповіддю організувати пошук, дайте дитині кошик чи миску з першою підказкою  – намалюйте підказки на малеьких папірцях, наприклад, намалюйте подушку і позначте стрілочкою, що вона маленька /під дитячою подушкою/, дитина повинна рогадати цю загадку та відшукати в домі це місце. Увага! З цим яєчком має бути наступна підказка. Чим більше буде підказок тим цікавішою буде гра.

Біля останнього яєчка не буде підказки, може бути записка «Вітаю!» чи намальовані повітряні кульки.

 

Тема: Космос

Виконайте разом завдання:

 

 

Тема: Птахи

Сьогодні ми пригадаємо, про що дізнались протягом тижня,  і з’ясуємо, що запам’ятали.

 

Виконайте завдання:

1.Запропонуйте дитині назвати зображених птахів та визначити хто з них перелітній. Попросіть визначити перший звук у назвах птахів.

 

 

2. Розгляньте малюнок. Запропонуйте дитини визначити у кожній х груп птах зайвого та пояснити свій вибір.

 

 

3. За малюнком складіть разом з дитиною задачу. На аркуші паперу нехай дитина запише приклад для її вирішення, позначаючи кількість крапочками чи рисочками /цифри не пишемо/ та вирішіть його.

 

 

 

 

 Друк  E-mail

Завдання на повторення

Тема: «Поринаємо у світ краси …»

 

Розгляньте ілюстрацію та виконайте завдання:

 

Тема: «Про все, що рухається»

Виконайте разом завдання:

 

 

 

Тема: «Я для себе, я для інших»

Розгляньте малюнки та обговоріть з дитиною – хто з дітей робить правильно, а хто –ні?

 

Перегляньте мультфільм «Мудрі казки тітоньки Сови - Не треба ображати друзів» /перейдіть за цим посиланням/

Після перегляду запитайте дитину, чому не треба ображати друзів

 

Тема: Символи України

Розгляньте разом малюнок

Запропонуйте дитині виконати завдання:

 

Назви всі символи нашої країни, зображені на малюнку.

 

 

 

 

Розглятьте ще один малюнок. Виконайте завдання:

 

Роздивися вироби народних майстринь. Пригадай їхні назви. Поміркуй, що поєднує всі ці вироби.

За допомогою паперового рушника чи серветки створіть разом власний орнамент.

 

Тема: Я та мої права

Виконайте разом з дитиною:

 

 

Після розгляду запитайте дитину, які обов’язки у неї є і можуть бути вдома

 

 

 Тема: Великдень

Квест «Шукаємо Великодні яєчка» 

Розкажіть дитині, що Великодній кролик, за легендою, любить ховати крашанки. Ось і сьогодні він заховав всі крашанки, а дитина повиння їх знайти.

Доречно перед цією розповіддю організувати пошук, дайте дитині кошик чи миску з першою підказкою  – намалюйте підказки на малеьких папірцях, наприклад, намалюйте подушку і позначте стрілочкою, що вона маленька /під дитячою подушкою/, дитина повинна рогадати цю загадку та відшукати в домі це місце. Увага! З цим яєчком має бути наступна підказка. Чим більше буде підказок тим цікавішою буде гра.

Біля останнього яєчка не буде підказки, може бути записка «Вітаю!» чи намальовані повітряні кульки.

 

Тема: Космос

Разом з дитиною виконайте завдання:

Знайди в космосі три однакові предмети

Скільки ракет летить угору? Униз? Праворуч? Ліворуч?

Покажи шлях ракети вказуючи на цифри в порядку зростання від 1 до 6.

Розкажи навіщо потрібні ракети.

 

Тема: Птахи

Сьогодні ми пригадаємо, про що дізнались протягом тижня,  і з’ясуємо, що запам’ятали.

 

Виконайте завдання:

 

1.Запропонуйте дитині за тінню визначити, якого птаха зображено.

 

 

2. Розгляньте малюнок. Що роблять хлопчик з татом? Для кого з пташок вони збудували будиночок? Запропонуйте дитині поміркувати, яка з пташок не зможе в ньому поселитися? Чому?

 

 

3. Запропонуйте дитині визначити за картинками що було спочатку, а що потім.

 

 

 

 Друк  E-mail

Яндекс.Метрика