Шановні батьки! На жаль, ми вимушені працювати в умовах карантину. Сьогодні діти - наші вихованці знаходяться вдома. Як організувати спільне дозвілля, чим зайняти дітей, як забезпечити їх повноцінний розвиток вдома - ці та інші поради ви зможете знайти у рубриці "Для вас, батьки". Заходьте на сторінку та користуйтесь.

Мовленнєвий розвиток

Тема: «Поринаємо у світ краси …»

Розгляньте ілюстрацію та виконайте завдання:

 

 Тема: «Про все, що рухається»

Виконайте разом завдання:

 

 

Тема: «Я для себе, я для інших»

Сьогодні запропонуйте дитині розповісти про себе.

Зацікавте диину тим, що улюблена лялька чи іграшка хоче, щоб дитина розповіла про себе.

Щоб дитині було легше це зробити задавайте їй відповідні запитання:

Як тебе звати?

Ти хлопчик чи дівчинка?

Ти маленька (-кий) чи доросла (-лий)?

Що ти найбільше полюбляєш робити?

Яка твою улюблена іграшка?

Яка твоя улюблена страва? Тощо

Слідкуйте за тим, щоб дитина відповідала повними реченнями, наприклад: Мене звати Люда. Я дівчинка. Я маленька. Я полюбляю гратися. тощо.

 

Тема: Символи України

Виконайте разом з дитиною завдання:

 

 

 

Тема: Я та мої права

Виконайте разом з дитиною завдання:

Тема: Великдень

Розгляньте з дитиною малюнок «Писанки».

 

 

Запитайте у дитини:

Що це?

Які вони? (круглі, справжні, яскраві, розписані тощо)

Що з ними можна робити? (їх можна їсти, можна з ними грати)

Слідкуйте щоб дитина відповідала не одним словом, а реченням. Якщо  дитина сама не дає відповіді, допомагайте їй

 

 

Тема: Космос

 Перегляньте разом казку «У сонечка в гостях» /перейдіть за цим посиланням/

 

Після перегляду запитайте в дитини:

 

З чого почалась ця історія?

 

Хто шукав сонечко?

 

Кого зустріли курчата?

Чим закінчилась історія?

 

Тема: Птахи

Розгляньте картинку. Запитайте, яка  назва цих птахів.

         

Покажіть у кожного з птахів частини тіла - тулуб, голова, дзьоб, крила, лапи та спонукайте, щоб дитина повторила.

Запитайте, хто з птахів великий, а хто маленький. Запропонуйте дітям назвати частини тіла птахів, дивлячись на те, який птах за розміром.

Наприклад, у лелеки – крила, а у ластівки – крильця тощо.

Тема: Весна

 Друк  E-mail

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Яндекс.Метрика